System posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności do zarządzania procesami handlowymi w samodzielnym lokalu, lub w sieci restauracji. Moduł S4H Sieć lokali umożliwia zarządzanie ofertą wszystkich restauracji z jednego miejsca, zwanego centralą. Gdy w centrali dodaje się, modyfikuje lub usuwa artykuły, a także zmienia ceny, reguły ofert specjalnych oraz promocji - są one widoczne natychmiast w każdej lokalizacji. Rozwiązanie to, usprawnia również szereg procesów w gastronomicznych sieciach franczyzowych.
S4H POS to moduł przeznaczony do sprzedaży w restauracji, kawiarni, barze, pubie, pizzerii oraz sklepach. Bez względu na wielkość Twojego biznesu to jedyne tak elastyczne rozwiązanie na terminal POS dla gastronomii i retail. Ponieważ nie wymaga zakupu i wdrożenia wszystkich funkcjonalności naraz. Wystarczy zapoznać się możliwościami każdego modułu i na starcie wybrać tylko te, które rozwiążą Twoje aktualne niedogodności.
W miarę rozwoju swojej firmy możesz w każdej chwili skorzystać z opcji rozszerzenia licencji o kolejne moduły, aby stać się bardziej konkurencyjnym na rynku.
S4H System dla gastronomii podobnie jak rozwiązania S4H dla Hoteli posiada budowę modułową, która daje możliwość indywidualnej konfiguracji systemu na potrzeby klienta.
Zwiększają jego możliwości i jednocześnie dostosowują do zmieniających się przepisów i ustaw. Każdego roku System S4H wydaje 3-4 nowe wersje oprogramowania. Jakie dodatkowe funkcjonalności lub jakie problemy zostają w nich rozwiązane, możesz sprawdzić w naszej zakładce AKTUALNOŚCI.
Potrzebujesz więcej informacji, zapytaj swojego opiekuna Systemu S4H, dowiesz się, co zyskasz dzięki zaktualizowaniu systemu do najnowszej wersji.
Czas na pobranie darmowej nowej wersji to 1 rok (12 mc) + dodatkowy miesiąc od daty zakupu, razem 13 mc. Przedłużenie prawa do aktualizacji na kolejne 13 mc to koszt 10% wartości posiadanych modułów. Jeżeli w tym czasie nie przedłużysz prawa do aktualizacji (będziesz czekał dłużej nić 13 miesięcy), cena przedłużenia prawa do aktualizacji będzie wynosić równowartość 25% wartości posiadanych modułów. Zawsze możesz zapytać o cenę swojego opiekuna systemu S4H.
System sprzedaży kelnerskiej oparty na ekranie dotykowym
Narzędzie spersonalizowanej indywidualnej analityki biznesowej
Moduł do zarządzania i kontrolowania biznesu w czasie rzeczywistym
Aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android, pozwalająca na realizację zamówień i sprzedaży z dowolnego miejsca na sali
Moduł sklepu internetowego bez abonamentu i prowizji
Rozwiązanie do obsługi zamówień telefonicznych z dowozem
Moduł do optymalizacji procesu dostawy i kontroli kierowców
Aplikacja umożliwiająca skrócenie procesu przyjmowania zamówień telefonicznych
Płynna komunikacja między kuchnią i salą z wykorzystaniem ekranu dotykowego
Prosty sposób rezerwacji stolików online przez stronę restauracji
Tworzenie jadłospisów z uwzględnieniem założeń każdej diety
Moduł, analizujący miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności
Zarządzanie zasobami
Szybkie i sprawne planowanie bankietów, konferencji oraz przyjęć okolicznościowych