Moduł S4H online Zamów jest innowacyjnym rozwiązaniem online, które ma za zadanie maksymalnie ułatwić proces zamawiania jedzenia online. Klienci, za pośrednictwem strony internetowej, zyskują szybki i wygodny dostęp do menu oraz możliwość dokonania zamówienia bez opuszczania domu. Moduł ten, nie tylko ułatwia życie klientom, ale także znacznie usprawnia pracę personelu restauracji.
To zaawansowane narzędzie, integruje się z modułem S4H POS, dzięki czemu uzyskuje się pełną kontrolę nad przyjmowaniem zamówień, zarządzaniem danymi klientów oraz analizowaniem statystyk sprzedaży. Dodatkowo, można dostosować to rozwiązanie do indywidualnych potrzeb każdej restauracji.
Z naszym systemem S4HONLINE Zamów, klienci mogą cieszyć się szerokim zakresem funkcji. Przeglądanie menu, wybieranie dań, dobieranie dodatków, dokonywanie płatności online czy śledzenie statusu zamówienia, to tylko kilka kliknięć, gdyż zadbaliśmy o to, aby proces zamawiania był jak najbardziej intuicyjny i przyjazny dla klientów. Dlatego też nasza platforma posiada responsywny interfejs, który działa na dowolnym urządzeniu, z dowolną wielkością ekranu. Niezależnie od tego, czy klient korzysta z komputera, smartfona czy tabletu – będzie mógł cieszyć się wygodnym zamawianiem online.
Rozwiązanie to może być również wykorzystane do realizacji bezobsługowych zamówień poprzez skanowanie kodu QR przy stoliku bądź w pokoju hotelowym. W każdym przypadku elektroniczne menu zawsze pokazuje aktualną ofertę.
S4H online Zamów to nie tylko usprawnienie procesu zamawiania, ale także skuteczne narzędzie marketingowe. Platforma pozwala na zbieranie danych o klientach, co umożliwia przesyłanie im personalizowanych ofert czy promocji. Pozwala też na śledzenie trendów i preferencji gości, dzięki czemu można lepiej dopasować ofertę do potrzeb klientów.
- nieograniczona liczba pozycji w menu
- możliwość ustawienia indywidualnych wariantów
- sprzedaż zestawów
- podział składników np. pizzy na standardowe oraz składniki dodatkowe
- składniki dodatkowe mogą zwiększać cenę lub nie
- zakupy bez rejestracji lub z rejestracją
- ustawienia stref dostaw z różnymi stawkami
- możliwość wdrożenia programu lojalnościowego, przypisywanie indywidualnych rabatów
- ustawienie promocji: procentowe, bestseller, produkt dnia
- współpraca z Przelewy24, tpay,
- indywidualne dostosowanie grafiki do wyglądu strony restauracji
Jedną z wielu opcji zastosowania S4H Zamówień ONLINE jest możliwość wykorzystania aplikacji do składania zamówień przy stolikach. Wystarczy odpowiednia konfiguracja modułu, aby goście mogli zeskanować kod QR umieszczony na stoliku i złożyć zamówienia w aplikacji webowej i zapłacić online. Zamówienie zostaje przyjęte w S4H POS i przekazane do realizacji. Bezobsługowe przyjmowanie zamówień.
- możliwość ustawiania promocji,
- przy opcji zestawów, klient może sam wybrać ulubione składniki,
- jeżeli posiadasz dużą salę, taras, ogród nie musisz się martwić o niezauważenie nowego Gościa, zamówienie pokazuje, na który stolik zostało złożone zamówienie i opłacone. Twoja załoga wie, gdzie dostarczyć potrawy.
Klient, aby złożyć zamówienie zakłada konto w specjalnie utworzonym sklepie. Jezeli nie jest zainteresowany utworzeniem własnego konta może dokonać zakupu bez rejsteracji. Wybiera z danej kategorii interesujące go produkty, modyfikuje je według dostępnych opcji a następnie zamawia wybierając jedną z kilku opcji płatności.
Złożone zamówienie jest następnie wysyłane do systemu S4H POS, gdzie pojawia się po uprzednim sprawdzeniu go przez system. Wszystkie dane wpisane przez klienta, łącznie z cenami, adresami, danymi kontaktowymi i składem zamówienia, są dostępne w zamówieniu.
Takie rozwiązanie znakomicie zastępuje potrzebę ręcznego przyjmowania zamówienia przez telefon i wprowadzania go do S4H POS przez pracownika.
- szybkość: zamówienia internetowe trafiają bezpośrednio do S4H POS, gdzie są natychmiast przyjmowane do realizacji
- uniwersalność: przyjmowanie wielu zamówień jednocześnie (wyeliminowanie problemu z zajętą linią telefoniczną)
- przejrzystość: czytelna prezentacja oferty głównej oraz dodatków bez względu na rodzaj i wielkość urządzenia
- efektywność: zmniejszenie ilości błędów w zamówieniach
- elastyczność: możliwość ustalenia wartości kosztów dowozu np. wg spisu ulic oraz ceny zamówienia
- darmowy: niezależnie od tego jak wzrasta Twoja sprzedaż jesteś zwolniony z opłat prowizyjnych od transakcji oraz opłat abonamentowych, wystarczy aktualna wersja oprogramowania S4H
- wsparcie dla personelu: automatyzacja zamówień to więcej czasu na obsługę Gości w lokalu
- wsparcie dla marketingu: postaw na lepsze relacje z klientami, utwórz bazę klientów z historią ich zamówień, generuj statystyki, raporty i przydzielaj rabaty
Uruchomieniem systemu zajmują się nasi pracownicy oraz partnerzy. Sprawdzimy, że wszystkie produkty są poprawnie ustawione, czy wysyłka i odbiór danych przebiega prawidłowo. Utworzymy również Twoją kopię systemu. Jedyne co musisz zrobić to przygotować swoje materiały reklamowe do zamieszczenia na stronie. Im więcej materiałów posiadasz tym łatwiej i szybciej przygotujemy stronę dla Twojej restauracji.
Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również: