Nowa wersja programu S4H Hotel&Spa. W raz z nią przygotowaliśmy dla naszych klientów również nową wersję alikacji CleanRoom pozwalającej na sprawne zarządzanie pokojami. Wprowadziliśmy w niej szereg udogodnień, które z całą pewnością usprawnią pracę osobom używającymi tej aplikacji.
Od wersji naszego programu S4H Hotel&Spa oznaczonej numerem 1.27 możliwe jest rozpoczęcie korzystania z naszej nowej aplikacji CleanRoom. Zmiany dotyczą wielu elementów aplikacji nie tylko tych widocznych dla użytkownika, ale również dotknęły one kodu programu, który teraz jest znacznie lepiej uporządkowany i przygotowany do dalszej rozbudowy.
W wyglądzie aplikacji zmiany dotknęły nie tylko nowej kolorystyki i poprawienia rozłożenia poszczególnych elementów, ale również dodana została nowa nawigacja, która znakomicie sprawdzi się w trybie pełnoekranowym. Tryb ten pozwala na uruchomienie aplikacji (w systemie Android z domyślnie zainstalowaną przeglądarką Chrome oraz w systemie iOS) po uprzednim dodaniu strony do ekranu początkowego na telefonie na maksymalne powiększenie okna aplikacji bez wyświetlania przycisków nawigacyjnych przeglądarki. Samo uruchomienie aplikacji nie różni się wtedy od uruchamiania aplikacji natywnych zainstalowanych w telefonie.
W nowej wersji każdemu zadaniu housekeepingu w S4H Hotel&Spa istnieje możliwość przypisania rodzaju sprzątania. Pozwala to na dokładniejsze wyznaczanie zadań osobom odpowiedzialnym za sprzątanie nie tylko za pomocą komentarza. Odpowiedni status jest wyświetlany na liście pomieszczeń, pozwalając na szybkie ich filtrowanie.
W liście pomieszczeń również zaszły poważne zmiany. Specjalne menu pozwala na wybieranie odpowiednich statusów oraz na filtrację listy pomieszczeń ze statusami przeznaczonymi dla danego zalogowanego użytkownika, jak również wyświetlenie statusów dla wszystkich pomieszczeń. Pozwala to na zawężenie listy pomieszczeń do najbardziej interesujących nas pozycji. Dodatkowo możliwość szybkiego wyszukiwania po nazwie pomieszczenia ułatwia nawigację zwłaszcza, jeżeli w hotelu znajduje się duża ilość pokoi i pomieszczeń dodatkowych.
Usterki również zostały przebudowane. Teraz istnieje możliwość przypisania określonym użytkownikom danych typów usterek. Dzięki temu na liście pomieszczeń osoba odpowiedzialna za naprawę hydrauliki będzie widzieć w swojej liście pomieszczenia właśnie z tym typem usterki.
Nowością jest również opcja „Wymuszenie sprawdzania”, dzięki której pomieszczenie brudne, które posprzątano zostanie oznaczone jako „Do sprawdzenia” zamiast zmiany statusu na „Czysty”. Dzięki temu osoba odpowiedzialna za kontrolę czystości ma możliwość oznaczenia pokoju jako czysty lub brudny, a to kto dokonał kontroli i w jakim czasie zostanie zapisane i przesłane do S4H Hotel&Spa.
Zachęcamy bardzo serdecznie do sprawdzenia naszego oprogramowania i zgłaszania pomysłów do kolejnych wersji programu.