Proste w obsłudze, zwrotne i nowoczesne boty podbijają rynek HoReCa także w Europie.
Początkowo były wykorzystywane przede wszystkim do dezynfekcji pomieszczeń. Producenci postanowili jednak pójść dalej.
Ich wygląd został odpowiednio zmodyfikowany i wyposażony w odpowiednie narzędzia do transportu.
Nowy software zadbał nie tylko o użyteczność, ale sprawił, że na wyświetlaczu kelnera robota pokazywane są emocje. BellaBot potrafi np. mrugnąć oczkiem, a DELIGO ROBOT się uśmiecha.
Nowoczesne boty pozwalają ograniczyć ruch kelnera oraz gości po sali.
Po przyjęciu zamówienia i wprowadzeniu go do S4H POS system wysyła informację do kuchni. Tam zamówienia są wyświetlane na ekranie za pomocą aplikacji S4H KDS. Gdy zamówienie zostaje zrealizowane, obsługa przywołuje robota kelnera i ustawia gotowe dania na zamontowanych tacach. Każdej półce przypisuje stolik. Robot, który ma zaprogramowany układ sali, dostarcza zamówienia bezbłędnie do celu. Po skończonym posiłku robot podjedzie do stolika i na wbudowane tace będzie można odstawić brudne naczynia.
Robo-kelnerzy stanowią obecnie jedną z bardziej odważnych sposobów modernizacji obsługi w restauracjach, kawiarniach oraz lokalach szybkiej obsługi.
Ze względu na dużą fluktuację w branży gastronomicznej stanowią solidną alternatywę.
Jesteś zainteresowany ofertą robotów kelnerów, chcesz poznać ich możliwości,
zadzwoń: +48 94 340 1100